Apartamentowe.pl, Świnoujście
Apartamentowe.pl, Świnoujście
Tło bannera
16.10.2021 16 paź 2021
17.10.2021 17 paź 2021

Najczęściej zadawane pytania przez naszych Gości

Rezerwacja

W jaki sposób mogę zarezerwować apartament?
Masz do wyboru cztery sposoby:
a) system rezerwacji on-line na stronie internetowej Apartamentowe.pl;
b) wiadomość e-mail biuro@apartamentowe.pl;
c) formularz kontaktowy na stronie internetowej Apartamentowe.pl,
d) kontakt telefoniczny pod numerem +48 794 701 702;
Jak mogę zapłacić za pobyt?
Za pobyt zapłacisz – przelewem internetowym, gotówką lub kartą płatniczą. Wybierz jedną z opcji:
a) rezerwacja przez naszą stronę – płatności kartą kredytową, płatniczą, przelewem online lub tradycyjnym;
b) rezerwacja mailowa lub telefoniczna – przelew online;
c) rezerwacja w naszym biurze – płatności kartą kredytową, płatniczą lub gotówką na miejscu.
Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?
Jak najbardziej. Potwierdzenie rezerwacji wysyłamy drogą mailową na podany przez Ciebie adres e-mail.
Czy mogę zmienić termin rezerwacji?
Wszystko zależy od dostępności wybranego przez Ciebie apartamentu. Im szybciej dasz nam znać o zmianie, tym lepiej. W tym celu powinieneś skontaktować się z nami telefonicznie pod nr tel. +48 794 701 702 oraz za pomocą wiadomości e-mail pod adresem: biuro@apartamentowe.pl
Czy mogę anulować rezerwację?
Przed anulowaniem rezerwacji zapoznaj się z warunkami na jakich rezerwacja została dokonana. Mamy różne rodzaje ofert, z którymi związane są odrębne zasady dokonywania rezerwacji. Zamiar anulowania rezerwacji każdorazowo rozpatrujemy indywidualnie. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod nr tel. +48 794 701 702 oraz za pomocą wiadomości e-mail pod adresem: biuro@apartamentowe.pl
Czy jest jakiś minimalny okres, na jaki muszę zarezerwować apartament?
Nie, nie ma takiego okresu. Jednak wszystko zależy od dostępności poszczególnych apartamentów. Podczas dokonywania rezerwacji na naszej stronie internetowej system poinformuje Cię jak wygląda sytuacja, a w przypadku braku dostępności wybranego przez Ciebie apartamentu podpowie kolejne wolne terminy. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz do nas zadzwonić (+48 794 701 702) lub napisać (biuro@apartamentowe.pl). Nasz Specjalista ds. Obsługi Klienta z chęcią pomoże Ci zarezerwować apartament spełniający Twoje oczekiwania i potrzeby.

Opłaty

Czy podana cena jest za cały apartament?
Tak. Cena, którą widzisz na naszej stronie internetowej to cena za dobę za cały apartament.
Czy dokonując rezerwacji będę musiał już ją opłacić?
Mamy różne opcje ofert, dlatego zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi zasadami rezerwacji. Na dokonanie przedpłaty czekamy 48 h od momentu rezerwacji.
Czy wymagana jest kaucja?
Czasami kaucja jest wymagana. Do tego tematu podchodzimy indywidualnie.
Czy są jakieś dodatkowe dopłaty przy zameldowaniu?

Tak, przy zameldowaniu poprosimy Cię o uiszczenie opłaty uzdrowiskowej, która wynosi 4,40 zł od osoby za dobę. Opłata ta jest pobierana w przypadku pobytów dłuższych niż jedna doba.

Jeśli chciałbyś na wyjazd zabrać swojego pupila, to musisz się liczyć z dodatkową opłatą w wysokości 20 zł/doba.

Zameldowanie w godzinach 20.00–22.00 wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 50 zł. W przypadku zameldowania w godzinach 22.00–23.00 dodatkowa opłata wynosi 100 zł.

W zależności od dostępności na Twoje życzenie możemy wynająć Ci również miejsce postojowe w cenie 15–30 zł/doba.

Zameldowanie, pobyt, wymeldowanie

W jakich godzinach mogę się zameldować?
Będziemy na Ciebie czekać codziennie między godziną 15.00 a 20.00. Po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość zameldowania się po godz. 20.00, jednak wiąże się to z dodatkową opłatą 50–100 zł.
Czy istnieje możliwość odebrania kluczy przed godziną 15.00?
Jak najbardziej! Skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy, czy apartament jest już gotowy na Twoje przybycie. W takiej sytuacji otrzymasz klucze przed godziną 15.00.
Czy istnieje możliwość odebrania kluczy po godzinie 20.00?
Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość odebrania kluczy po godz. 20.00. Jednak wiąże się to z dodatkową opłatą 50–100 zł.
Czy przed przyjazdem powinienem poinformować o przybliżonej godzinie przyjazdu?
Tak, byłoby rewelacyjnie, gdybyś dał nam znać wcześniej, o której godzinie będziesz. Dzięki temu przygotujemy wcześniej wszystkie dokumenty, a proces zameldowania skróci się do minimum.
Z kim mogę się kontaktować w sytuacjach awaryjnych?
Zawsze możesz liczyć na pomoc naszego Działu Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 794 701 702
Czy jest zakaz palenia tytoniu na terenie apartamentu?
Tak, we wszystkich naszych apartamentach obowiązuje całkowity i bezwzględny zakaz palenia tytoniu, wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów. Chcemy, żeby wszyscy nasi Goście czuli się komfortowo w apartamentach Apartamentowe.pl.
W jakich godzinach muszę opuścić apartament?
Poprosimy Cię o zdanie kluczy do apartamentu do godz. 10.00.
Czy mogę oddać klucze przed godziną 10.00?
Tak, istnieje taka możliwość, ale po wcześniejszym uzgodnieniu.

Wyposażenie apartamentu

Czy w apartamencie będzie pościel oraz ręczniki?
Tak, w każdym z naszych apartamentów zastaniesz śnieżnobiałą, bawełnianą pościel o standardzie hotelowym z naszym logo, a także białe pachnące ręczniki.
Jakiego wyposażenia mogę się spodziewać w apartamentach Apartamentowe.pl?
Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas apartamenty miały na swoim wyposażeniu: TV, Internet, ekspres do kawy, odpowiednią ilość naczyń, kubków, sztućców, żelazko i deskę do prasowania, suszarkę do ubrań, suszarkę do włosów. Szczegółowe wyposażenie jest opisane w ofercie każdego apartamentu.
Czy w apartamencie znajdę turystyczne łóżeczko dla dziecka?
Niektóre z naszych apartamentów posiadają dodatkowe łóżeczko turystyczne dla dziecka. Szczegółowe wyposażenie znajdziesz w ofercie.

Apartamenty

Sprawdź także

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Salon Ireneusz Łukasiewicz, ul. Juliana Markiewicza, 72-600, Świnoujście Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane