Apartamentowe.pl, Świnoujście
Apartamentowe.pl, Świnoujście

Najczęściej zadawane pytania przez Właścicieli

Finanse

Od kiedy zacznę zarabiać?
Od podjęcia decyzji do rozpoczęcia współpracy dzieli Cię tylko podpisanie umowy. A my postaramy się ten proces maksymalnie uprościć. Jeśli Twój apartament nie wymaga znacznych zmian w stylizacji wnętrz, jesteśmy w stanie przygotować go do wynajmu w kilka dni. Po tym czasie Twoje mieszkanie już będzie dla Ciebie pracować, a rozliczenie otrzymasz w cyklu miesięcznym po zbilansowaniu danego miesiąca.
Czy mogę spodziewać się dużego zysku również po sezonie letnim?
Jak najbardziej. Trafiłeś idealnie, ponieważ jesteśmy specjalistami zarówno od wynajmu krótko-, jak i długoterminowego. Nasi specjaliści działają na rynku wynajmu od ponad 15-stu lat, co dało im duże doświadczenie oraz szerokie kontakty z klientami biznesowymi, którzy regularnie korzystają z naszych usług w Świnoujściu i Międzyzdrojach (pobyty kilkutygodniowe, a nawet kilkumiesięczne). Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić obłożenie Twojego apartamentu także po sezonie letnim. To właśnie z nami Twój apartament będzie zarabiał dla Ciebie przez okrągły rok.
Jeśli mój apartament w jakimś okresie nie będzie miał obłożenia, to czy poniosę dodatkowe opłaty?
Absolutnie nie. Zarówno przy umowie z czynszem gwarantowanym, jak i umowie prowizyjnej, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów w stosunku do nas. Oczywiście, jesteśmy po to, by zadbać o stałe zainteresowanie i obłożenie Twojego lokalu nawet po sezonie letnim.
Czy podpisując z wami umowę, mam wybór formy rozliczenia?
Oczywiście. Zależy nam, abyś był zadowolony ze współpracy z nami, dlatego oferujemy Ci wybór pomiędzy następującymi opcjami: a) umowa z czynszem gwarantowanym – bez względu na to, jakie będzie zainteresowanie oraz obłożenie Twojego apartamentu, zagwarantujemy Ci ustalony stały, miesięczny czynsz. A nasza w tym głowa, by Twój lokal nie stał pusty. b) umowa prowizyjna - w tej opcji pobieramy ustaloną opłatę prowizyjną od każdego zrealizowanego pobytu w Twoim apartamencie, a wysokość prowizji ustalana jest indywidualnie.
Jak wygląda rozliczenie?
Rozliczenia prowadzimy w cyklu miesięcznym po zbilansowaniu miesiąca. Na bieżąco wysyłamy Ci wiadomości SMS z potwierdzeniem pobytu w Twoim apartamencie, ale to nie wszystko. Dodatkowo do dnia 5-go następnego miesiąca po okresie najmu dostaniesz od nas zestawienie wszystkich zrealizowanych rezerwacji z poprzedniego miesiąca.
Czy będę musiał sam opłacać rachunki?
W zależności od uzgodnionej formy umowy zaproponujemy Ci aż 3 możliwości do wyboru:
a) w ramach kompleksowej obsługi apartamentu zajmiemy się uregulowaniem wszystkich rachunków, zarówno za media, jak i za czynsz (potrzebujemy tylko Twojego pełnomocnictwa);
b) opłacasz tylko czynsz do spółdzielni/wspólnoty, a my podpiszemy umowy z dostawcami mediów, którzy obciążą nas a nie Ciebie koniecznością regulowania płatności, po to żebyś Ty nie musiał już się o to martwić. W końcu jest dużo fajniejszych rzeczy do zrobienia w Twoim życiu, niż myślenie o rachunkach;
c) opłacasz wszystkie rachunki sam.
A kto zapłaci za większe naprawy i awarie?
W przypadku większych napraw i awarii leżących w gestii właściciela, koszty poniesiesz Ty, lecz nie zostaniesz w tej sytuacji sam. Najpierw poinformujemy Cię o zaistniałym fakcie, a następnie to do Ciebie będzie należała niezwłoczna decyzja o sposobie naprawy. Oczywiście, możemy się tym zająć za Twoim pozwoleniem i w Twoim imieniu, abyś Ty mógł zaoszczędzić swój cenny czas.

Wyposażenie apartamentu

Czy powinienem przygotować komplety pościeli dla Gości?
Nie ma takiej potrzeby, ponieważ w ramach współpracy to my zapewnimy śnieżnobiałą, bawełnianą, wysokiej jakości pościel hotelową z naszym logo, a także prześcieradła. W przeciwieństwie do konkurencji nie pobieramy żadnej opłaty za tą usługę. Nie ma dla nas przy tym znaczenia na jak długo jest podpisana umowa. W Twojej gestii jest wyposażenie apartamentu w poduszki oraz kołdry w ilości odpowiadającej miejscom do spania.
A co z ręcznikami?
O ręczniki również nie musisz się martwić, ponieważ bezpłatnie wyposażamy apartamenty w białe ręczniki z naszym logo w ilości adekwatnej do liczby Gości.
W co powinienem wyposażyć kuchnię/aneks kuchenny?
Chcemy by Goście czuli się komfortowo w Twoim apartamencie, dlatego będziemy oczekiwać od Ciebie wyposażenia kuchni zgodnego z ilością miejsc do spania. Przykładowo w lokalu do czterech osób Goście powinni znaleźć w kuchni/aneksie kuchennym minimum: 4 szklanki do napojów zimnych, 4 kubki/szklanki do napojów gorących, 4 kieliszki do wina, zestaw naczyń i sztućców dla 4 osób, noże i deska do krojenia, kosz na śmieci, patelnia, garnek duży i mały, czajnik, toster, płyta ceramiczna/kuchenka, mikrofalówka, ekspres do kawy. Z naszego doświadczenia wiemy, że ekspres do kawy jest szczególnie pożądany przez Gości.
Co mam przygotować jeśli chodzi o łazienkę?
Poprosimy Cię o pozostawienie w apartamencie suszarki do włosów, kosza na śmieci, wieszaków na ręczniki.
Co jeszcze powinienem zapewnić?
Zestaw kołder i poduszek o odpowiednich wymiarach adekwatny do ilości miejsc spania, ochraniacz na materac, telewizor, odkurzacz, żelazko, deska do prasowania, suszarka do ubrań, wiadro z mopem, wieszaki, zasłony/rolety na okno.
Czy możecie za mnie założyć w apartamencie Wi-Fi i telewizję?
Tak, istnieje taka możliwość pod warunkiem, że nasza współpraca jest długoterminowa. W przypadku umów sezonowych będziemy od Ciebie wymagać, byś we własnym zakresie zadbał o dostęp do telewizji i Internetu w apartamencie. Twoi Goście też będą tego oczekiwać.
Ile kompletów kluczy mam przygotować?
Do rozpoczęcia obsługi apartamentu potrzebujemy trzech kompletów kluczy. Jeden komplet jest dla nas na wypadek sytuacji awaryjnych, a pozostałe dwa są do dyspozycji Gości.

Rezerwacje

Skąd będę wiedział, że mój apartament został wynajęty?
Każdorazowo po odebraniu przez Gości kluczy z naszego biura otrzymają Państwo wiadomość SMS z powiadomieniem o potwierdzeniu pobytu w Państwa apartamencie.
Czy podczas trwania umowy mogę skorzystać z mojego apartamentu?
Tak, istnieje taka możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu, pod warunkiem, że wybrany przez Ciebie termin nie jest już zarezerwowany przez Gości. Prosimy tylko żebyś nas o tym poinformował z odpowiednio dużym wyprzedzeniem.

Usługi

W jaki sposób zapewnicie mi Gości w moim apartamencie?
Oprócz zamieszczenia oferty Twojego apartamentu na naszej dobrze promowanej stronie internetowej (www.apartamentowe.pl), Twój lokal pojawi się także na wielu renomowanych światowych, jak i polskich portalach rezerwacyjnych (m. in. booking.com, airbnb.com), a także będzie proponowany potencjalnym Gościom w mailingu z naszej gromadzonej przez lata obszernej bazy turystów, odwiedzających regularnie Świnoujście oraz Międzyzdroje. Oprócz tego Twoja oferta trafi do Klientów, korzystających już od wielu lat z usług naszej firmy.
Czy posprzątacie mój apartament po wyjeździe Gości?
Tak, usługa sprzątania leży w naszej gestii. Nie wyobrażamy sobie, by mogło być inaczej. Zatrudniamy tylko sprawdzone przez nas panie pokojowe, które rzetelnie i sprawnie przygotują Twój apartament na przyjazd kolejnych Gości. Zapewniana przez nas usługa sprzątania zawiera takie czynności jak: wymiana pościeli oraz ręczników, wyniesienie śmieci i wymiana worka, odkurzenie i umycie podłóg, a także balkonu, starcie kurzy, wyczyszczenie przestrzeni roboczej w kuchni oraz kuchenki/płyty ceramicznej, umycie brudnych naczyń, umycie zlewu oraz armatury łazienkowej. O czyste okna również nie będziesz musiał się martwić. Czujne oko naszego wykwalifikowanego personelu sprzątającego wychwyci również wszelkie usterki, po to by nasz specjalista ds. technicznych mógł jak najszybciej interweniować.
Czy zapewniacie środki czystości?
Jak najbardziej, Twój apartament bezpłatnie wyposażymy we wszystkie niezbędne dla Gości środki czystości, takie jak: mydło do mycia rąk, kapsułki do zmywarki, worki na śmieci, płyn do mycia naczyń, ściereczki i gąbeczki oraz papier toaletowy itp.
Czy pomożecie mi, w drobnych usterkach?
Tak, drobne usterki naprawimy sami jak najszybciej. Niemożliwe? A jednak! W naszym zespole nie brakuje specjalisty ds. technicznych, który zareaguje, gdy będzie taka potrzeba. Bo dla nas komfort Twój i Twoich Gości jest tak samo ważny.

Umowa

Na jaki minimalny czas jest podpisywana umowa?
Do każdego apartamentu oraz oczekiwań jego Właściciela podchodzimy w sposób indywidualny. Dlatego rozumiemy jeśli chcesz powierzyć nam swój lokal tylko na sezon letni lub myślisz o kilkuletniej umowie. Jednak z naszego doświadczenia wiemy, że optymalnym rozwiązaniem jest umowa na okres dłuższy niż rok – w tym czasie Twój apartament przy naszej pomocy zapracuje na stabilną ocenę wśród Gości.
Jakie są formy umowy?
Proponujemy rozwiązania szyte na miarę Twoich potrzeb, dlatego zaoferujemy Ci do wyboru dwa rodzaje umowy:
a) umowa z czynszem gwarantowanym – bez względu na to, jakie będzie zainteresowanie oraz obłożenie Twojego apartamentu, zagwarantujemy Ci ustalony stały, miesięczny czynsz. A nasza w tym głowa, by Twój lokal nie stał pusty.
b) umowa prowizyjna - w tej opcji pobieramy ustaloną opłatę prowizyjną od każdego zrealizowanego pobytu w Twoim apartamencie, a wysokość prowizji ustalana jest indywidualnie.
Od czego mam zacząć, jeśli jestem zainteresowany współpracą?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: +48 794 701 702 lub mailowego: biuro@apartamentowe.plw celu umówienia spotkania z naszym specjalistą. Podczas takiego spotkania z chęcią odpowiemy na każde Twoje pytanie oraz wyjaśnimy krok po kroku, jak należy przygotować apartament do wynajmu oraz co jesteśmy w stanie zrobić dla Ciebie.

Przekonaj się, jak działamy

  • Przyjmujemy od Ciebie Twój apartament do zarządzania
    Przyjmujemy od Ciebie Twój apartament do zarządzania
  • Kompleksowo obsługujemy wynajem za Ciebie
    Kompleksowo obsługujemy wynajem za Ciebie
  • Optymalizujemy ceny, maksymalizujemy zyski i oszczędzamy Twój czas
    Optymalizujemy ceny, maksymalizujemy zyski i oszczędzamy Twój czas

ul. Wybrzeże Władysława IV
(budynek przeprawy promowej
„Bielik”, I piętro)

72-600 Świnoujście, Polska
NIP 855-134-40-76

+48 794 701 702
biuro@apartamentowe.pl

Godziny otwarcia biura

Sprawdź, ile możesz zarobić

* pola obowiązkowe

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Salon Ireneusz Łukasiewicz, ul. Juliana Markiewicza, 72-600, Świnoujście Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane